Aktualny status
Nie zapisany
 

Cyfrowe zarządzenie przedsiębiorstwem

Digital Business Management
Kurs został opracowany przez Poznań University of Economics and Business.

Opis kursu

Studenci dowiedzą się, w jaki sposób firmy cyfrowe wykorzystują technologię do tworzenia nowych wartości w swoich modelach biznesowych, doświadczeniach klientów i kompetencjach wewnętrznych. Kurs obejmuje szeroki zakres najnowocześniejszych technik, nowoczesnych cyfrowych narzędzi sprzedaży i marketingu korporacyjnego, a także najważniejsze elementy tradycyjnej firmy. Pomoże ona odnieść sukces w cyfrowym i konkurencyjnym środowisku biznesowym.

Studenci zdobywają wiedzę na temat:

  • W jaki sposób cyfryzacja otwiera nowe źródła dochodów
  • Koncentracji na kanałach cyfrowych w celu interakcji z klientami
  • Przejścia z analogowych procesów sprzedaży na hiperautomatyczną, cyfrową interakcję z klientem po raz pierwszy
  • Cyfrowych interakcji między kupującym a firmą i późniejsze wrażenie, w którym klient pozostaje
  • Elementów, które organizacje powinny wziąć pod uwagę, tworząc nowe, cyfrowe doświadczenie klienta
  • Zarządzania eXperience Digital Customer eXperience w odniesieniu do kluczowych wskaźników, które mają wpływ na cele biznesowe
  • Podejścia do zarządzania jakością interakcji pracowników z technologią w ich środowisku pracy
  • Korzystania z platformy cyfrowej adopcji
  • Integracji systemów odizolowanych i oddzielnych
  • Zastosowania systemów Enterprise Application Integration

Kluczowe pojęcia

Efekty kształcenia

Ratings and Reviews

5.0
Avg. Rating
1 Ratings
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
What's your experience? We'd love to know!
Tom
Posted 3 lata ago
Much different than other courses.

Interesting way of presenting and teaching the course material. Different than others in a very positive way. Thank you!

Show more reviews
What's your experience? We'd love to know!